Veelgestelde vragen

Heb je vragen? Kijk hier rond of jouw vraag tussen de veelgestelde vragen zit. Zit jouw vraag er niet bij? Spijtig, maar geen paniek! Je kan ons altijd contacteren via e-mail (hallo@vanallesschoon.be) of via Facebook (https://facebook.com/vanallesschoon). We helpen je graag verder!

Bevatten de wenskaarten ook enveloppen?

Ja! Bij elke kaart krijg je 1 enveloppen. Anders kan je ze niet versturen hé. :-)

Bevatten de wenskaarten ook postzegels?

Nee, je gaat jouw eigen postzegels moeten gebruiken. Aflikken en op je enveloppen plakken ;-) 

Welk formaat hebben de wenskaarten?

Het formaat van geluk-geven! Maar ook een fysiek formaat van A6. 

Kan ik de wenskaarten ook afhalen? 

Dat kan. Neem voor je een bestelling plaatst, contact op met ons via hallo@vanallesschoon.be. We geven jou een coupon code zodat je geen verzendkosten moet betalen! Leuk!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Die vind je hier: https://vanallesschoon.be/policies/shipping-policy 

Hoe verzenden jullie?

Gelukkig kunnen we rekenen op bpost om de pakketjes te verzenden. Al onze pakjes passen perfect in de brievenbus. Dus jij kan overdag gaan werken, op het strand gaan liggen of andere leuke dingen doen. Als je terug thuis bent, zit het pakje in je brievenbus! 

Hoe kan ik betalen?

Met geld. De tijd van betalen met knoppen of dieren is helaas voorbij. De betaalmethoden die we aanvaarden zijn: Paypal, iDeal, Bancontact en kredietkaarten.

Kan ik een factuur krijgen?

Absoluut! Stuur een mailtje naar hallo@vanallesschoon.be met je ordernummer en gegevens van jouw zaak en binnen 3 dagen heb je een factuur van jouw aankoop.

Kan ik ook producten laten personaliseren?

Ja, graag! Wens je een naam of boodschap op een kaartje? Het kan allemaal. Stuur een mailtje naar hallo@vanallesschoon.be en we werken samen jouw wens uit! Over de gepersonaliseerde producten vind je hier meer info: https://vanallesschoon.be/collections/gepersonaliseerd 

Wat als ik een klacht heb?

Oei, dat is uiteraard niet leuk. We staan open voor al jouw feedback. Enkel zo kunnen ook wij verbeteren. Stuur jouw feedback of klant naar hallo@vanallesschoon.be

Wens je jouw klacht naar een officiële instantie te sturen dan kan dat op deze manieren (maar praat eerst eens met ons ;-) :

Meer informatie over deze instanties vind je ook terug in onze algemene voorwaarden

Hoe leuk is de webshop!?

Heel leuk :-) Blij dat je dit opmerkt ;-)